فروشگاه فایل

فروشگاه فایل و پروژه های دانشجویی معماری , عمران , شهرسازی , مکانیک , برق , کامپیوتر و ...

111 222 333 444

اطلاعیه فروشگاه

با سلام خدمت مشتریان عزیز: در صورت داشتن مشکل با پشتبیانی تماس حاصل فرمایید. با تشکر

دانلود پروژه موتورهای پژو وسیستم سوخت رسانی

دانلود پروژه موتورهای پژو وسیستم سوخت رسانی

دانلود پروژه موتورهای پژو وسیستم سوخت رسانی در32 اسلاید پاورپوینت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1  موتور L3  (  1800CC):

   شماره فني :  YG20249822

اين موتور مدل پايه خانواده موتورهاي XU7 مي باشد و سيستم مديريت
 ( EMS  )  آن توسط شركت Valeo تامين مي گردد . ( نماينده شركت Valeo در ايران شركت EMS CO مي باشد . )

در اين موتور ريل سوخت و منيفولد يكپارچه هستند و انژكتورهاي آن از نوع تغذيه جانبي ( ( SIDE FEED مي باشد . فشار سوخت در ريل سوخت توسط رگلاتور سوخت تنظيم مي شود و داراي شلنگ برگشت سوخت به باك مي باشد . سيستم سوخت رساني اين موتور نيمه ترتيبي ( Semi Sequential) مي باشد .

شلنگ هاي بخار روغن از ميان منيفولد عبور مي كند و يك عدد كويل دوبل دارد .

اين موتور روي خودروهاي سمند ، پژو 405 و پارس مونتاژ مي شود .

( در حال حاضر ميزان توليد اين مدل بسيار كم مي باشد . )

 2  موتور L3  طرح كروز (  1800CC) :

  شماره فني :  YG20249838

كليه مشخصات اين موتور شبيه موتور L3 معمولي است فقط درام گاز آن از نوع كروز كنترل مي باشد .

سيستم مديريت ( EMS  )  آن توسط شركت Valeo تامين مي گردد . ( نماينده شركت Valeo در ايران شركت EMS CO مي باشد . )

در اين موتور ريل سوخت و منيفولد يكپارچه هستند و انژكتورهاي ان از نوع تغذيه جانبي (SIDE FEED ) مي باشد . فشار سوخت در ريل سوخت توسط رگلاتور سوخت تنظيم   مي شود و داراي شلنگ برگشت سوخت به باك مي باشد . سيستم سوخت رساني اين موتور نيمه ترتيبي ( Semi Sequential  ) مي باشد .

شلنگ هاي بخار روغن از ميان منيفولد عبور مي كند و يك عدد كويل دوبل دارد .

اين موتور فقط روي خودرو پارس و بصورت آپشن مونتاژ مي شود .

  3  موتور IP16  (  1600CC) :

 شماره فني :  1000061 

موتور L3 با شماره فني YG20249822 موتور پايه اين طرح مي باشد كه با ايجاد تغييراتي در طرح بلوك سيلندر موتور L3 ، موتور IP16  طراحي شده است .

سيستم مديريت ( EMS  )  اين موتور توسط شركت Valeo تامين مي گردد .

تفاوت اين موتور با موتور L3 در حجم موتور مي باشد كه با كم شدن ارتفاع بوش پيستون و كورس حركت ميل لنگ نسبت به موتور L3 حجم موتور در مدل IP16 از 1800CCبه 1600 CC تقليل يافت ولي سيستم سوخت رساني موتور IP16 و همانند موتور L3 مي باشد . 

* با توجه به اينكه طرح بلوك سيلندر در موتورهاي L3 و ILC يكسان است ، بدليل عدم توليد منيفولدهاي موتور L3 براي توليد تعدادي از موتورهاي  IP16 از منيفولد طرح ILC نيز استفاده شده است .

 4  موتورپژو  ILC  [ Intermediate Low Cost ](  1800CC) :

 شماره فني :  YG20249836

پروژه موتور ILC در راستاي كاهش هزينه توليد و ارتقاء عملكرد موتور L3  اجرا شده است و مدل بهبود يافته آن مي باشد .

 سيستم مديريت ( EMS  )  اين موتور توسط شركت Valeo تامين مي گردد .

در اين موتور رگلاتور سوخت از انتهاي ريل سوخت و همچنين شلنگ برگشت سوخت حذف شده و فشار سوخت توسط پمپ بنزين كنترل مي شود. ( محل خروج سوخت در انتهاي ريل سوخت كور شده است .) ريل سوخت و منيفولد يكپارچه هستند و انژكتورهاي ان از نوع تغذيه جانبي ( SIDE FEED ) مي باشند . سيستم سوخت رساني اين موتور نيمه ترتيبي ( Semi Sequential  ) مي باشد .

سنسورهاي دما و فشار هوا حذف شده و بجاي آن فقط يك سنسور (  TMAP ) روي منيفولد سوخت نصب شده كه عمل اندازه گيري دما و فشار هواي ورودي را انجام مي دهد .

 شلنگ هاي بخار روغن از ميان منيفولد عبور مي كند و يك عدد كويل دوبل دارد .

اين موتور روي خودروهاي پژو 405 و پارس مونتاژ مي شود .

5  موتور پژو SLC  [ Super Low Cost ](  1800CC) :

 شماره فني :  YG20249835 

پروژه موتور SLC در راستاي كاهش هزينه توليد و ارتقاء سطح كيفي موتور ILC اجرا شده است و مدل بهبود يافته آن مي باشد .

 سيستم مديريت ( EMS  )  اين موتور توسط شركت Valeo تامين مي گردد .

در اين موتور رگلاتور سوخت از انتهاي ريل سوخت ، و همچنين شلنگ برگشت سوخت حذف شده و فشار سوخت توسط پمپ بنزين كنترل مي شود . طرح منيفولد سوخت تغيير كرده و ريل سوخت از منيفولد جدا شده است و توسط پيچ روي منيفولد نصب مي گردد .

سيستم پاشش سوخت بصورت ترتيبي كامل( Sequential Full) و بوسيله تغيير برنامه   نرم افزاري ECU و بدون استفاده از سنسور ميل بادامك انجام مي گيرد . انژكتورهاي آن از نسل تكنولوژي جديد و نوع تغذيه از بالا ( TOP FEED  )  مي باشند .

سنسورهاي دما و فشار هوا حذف شده و بجاي آن فقط يك سنسور(  TMAP ) روي منيفولد سوخت نصب شده كه عمل اندازه گيري دما و فشار هواي ورودي را انجام مي دهد .

شلنگ خلاء بوستر تبديل به لوله شده و اتصال آن از نوع Quick Connector  شده است . شلنگ هاي بخار روغن از ميان منيفولد عبور مي كند و يك عدد كويل دوبل دارد .

اين موتور روي خودروهاي پژو 405و پارس مونتاژ مي شود ........................................

 

 

دانلود پروژه موتورهای پژو وسیستم سوخت رسانی,فهرست موتورهای ایکس یو7با سوخت بنزین,مکانیک خودرو,بررسی موتور خودرو


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
mekanic_2018155_3316.zip906.7k





دانلود پروژه ایربک خودرو

دانلود پروژه ایربک خودرو دانلود پروژه ایربک خودرو در26 اسلاید پاورپوینت                 تاريخچه  ایربگ اختراعي كه صنعت خودرو را تحت تاثير خود قرار داد.  كيسه اي نرم براي وسايل نقليه!!  شماره ثبت اين اختراع درآمريكا2649311است.    سال های بسیار زیادی کمربند ایمنی تنها وسیله محافظت از انسان در خودرو بود . بحث های زیادی در مورد ایمنی سرنشین خودرو به خصوص کودک ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,500 تومان